Bestellen

1. Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?

  • Vraag eerst een b2b account aan. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@4tasting.nl of zelf een account aanmaken via onze website.
  • Zoek daarna de gewenste artikelen, klik hierop en druk op de knop ‘voeg toe aan uw Bestelling’
  • Vervolgens komt u in het bestelproces. Indien u meerdere artikelen wenst toe te voegen kunt u onderaan deze pagina kiezen voor ‘Verder Winkelen’
  • Wanneer u alle gewenste artikelen toegevoegd heeft aan uw bestelling kunt u onderaan kiezen voor 'Bestelling Afronden'
  • Vervolgens dient u de gevraagde gegevens in te vullen
  • U komt in het bevestigingsscherm. Hier vindt u een overzicht van uw bestelling en de ingevulde gegevens. Wanneer u akkoord gaat met onze algemene voorwaarden kunt u uw bestelling bevestigen

2. Kan ik iets wijzigen in mijn bestelling?

Ja, neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Als wij de bestelling nog niet in behandeling hebben genomen kunnen er in principe nog wijzigingen plaatsvinden.

3. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is doorgekomen bij 4Tasting?

Na het afronden van uw  ontvangt u van ons een bevestigings e-mail. Indien u deze niet ontvangen heeft kunt u contact met ons opnemen.

4. Ik heb een bestelling verstuurd maar wil deze annuleren, is dit mogelijk?

In principe is uw order definitief. Als wij de order in behandeling hebben genomen is het niet meer mogelijk te annuleren. Neem voor de zekerheid altijd even contact met ons op.

5. Word ik op de hoogte gehouden betreft de status van mijn bestelling?

Ja, na het plaatsen van uw bestelling zullen wij u op de hoogte houden van de status, bijvoorbeeld wanneer de order verzonden wordt.

6. Welke andere bestelmogelijkheden heeft 4Tasting?

U kunt uw bestelling zowel via onze webshop plaatsen als ook per e-mail of telefoon. Stuur hiervoor een e-mail naar info@4tasting.nl. Wel dient u bij ons bekend te zijn als b2b-klant en dient u in het bezit te zijn van een eigen b2b account op onze website www.4tasting.nl.

7. Geldt er een minimale bestelhoeveelheid?

Ja, het is uitsluitend mogelijk de producten per colli te bestellen. Wanneer u in bezit bent van een b2b account heeft u van ons een prijslijst ontvangen waarin ook de bestelhoeveelheden staan vermeld.

8. Kan ik ook als particulier bij 4Tasting bestellen?

Nee, 4tasting levert uitsluitend aan b2b klanten. Bij deze verkooppunten zijn onze heerljke producten verkrijgbaar.

© 2018 - 2024 4Tasting | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel