Levering

1. Met welke bezorgdienst wordt mijn bestelling geleverd?

In de meeste gevallen wordt uw order bezorgd met onze vaste huistransporteur Berger Koerierservice. Hier kan echter van worden afgeweken.

2. Wat is de verwachte levertijd?

De verwachte levertijd is afhankelijk van de voorraad. Indien het product bij ons op voorraad is zal de levertijd 1-2 werkdagen bedragen. Uiteraard stellen wij u vooraf op de hoogte van de verwachte levertijd.

3. Wat zijn de verzendkosten?

Dit is afhankelijk van de ordergrootte. Door de stijgende transportkosten bekijken we per order, en in overleg met u, wat de beste en voordeligste optie is. Afhalen is ook een optie.

4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

Ja, in het bestelproces kunt u bij afleveradres het gewenste afleveradres invullen.

5. Er ontbreekt een artikel, wat moet ik doen?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, onze medewerkers helpen u graag verder. 

6. Hoe krijg ik mijn producten aangeleverd?

Uw producten worden in beschermd verpakkingsmateriaal en in een stevige doos verpakt. Indien u een grote bestelling plaatst kan het voorkomen dat uw order op een weggooi-euro pallet wordt geleverd.

7. Hoelaat wordt mijn bestelling geleverd?

In principe kan uw order bezorgd worden op werkdagen tussen 08.00 en 18.00. Heeft u speciale wensen? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zij kunnen dan kijken of uw gewenste levertijd mogelijk is.

8. Ik wil de afleverdatum wijzigen, is dit mogelijk?

Neemt u zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan alles in het werk stellen om dit voor u te bewerkstelligen.

9. Ik wil het afleveradres wijzigen, is dit mogelijk?

Neemt u zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan alles in het werk stellen om dit voor u te bewerkstelligen.

10. Kan ik kiezen voor meerdere afleveradressen?

Dit is uiteraard mogelijk. Het kan dan echter wel voorkomen dat u extra verzendkosten betaald. Deze kosten zijn uiteraard vooraf op de offerte te vinden

11. Kan ik mijn zending retourneren?

In principe niet. De Wet koop op afstand en de bedenktijd van 14 dagen geldt niet als een ondernemer iets bij u koopt. Bij verkoop van goederen en diensten tussen bedrijven (B2B) gelden de algemene regels van koop. In onze groothandel voorwaarden, ontvangen bij de bevestiging van de bestelling, staan welke regels er gelden bij annulering. Neem toch altijd even contact op met onze klantenservice. 4Tasting is altijd bereid te bekijken welke mogelijkheden er voor u zijn. 

 

© 2018 - 2024 4Tasting | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel