Overige Vragen
1. Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Vervelend dat u een klacht heeft. Wij willen graag uw klacht zo spoedig mogelijk en naar tevredenheid oplossen. Neem daarom contact op met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail.
2. Heb ik garantie op mijn artikelen?
Nee, maar de artikelen dienen altijd van goede kwaliteit te zijn, zowel de inhoud als de verpakking. Controleert u zoveel mogelijk als u uw bestelling ontvangt. Mocht er iets niet in orde zijn kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Indien de klacht gegrond is zullen wij alles in het werk stellen de klacht zo goed mogelijk op te lossen.
3. Ik heb een andere vraag, waar kan ik terecht?
Neemt u contact op met onze klantenservice, telefoonnummer +31 (0)6 340 88 201 of stuur een mail naar info@4tasting.nl
4. Ik heb een inhoudelijke vraag over 4Tasting, waar kan ik terecht?
Op onze website is in principe alle informatie te vinden over ons en over onze producten. Mocht u toch geen antwoord op uw vraag kunnen vinden kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.